piątek, 17 stycznia 2014

Pomiędzy

Pomiędzy
Tara Hudson

tłumaczenie: Natalia Mętrak
tytuł oryginału: Hereafter
seria/cykl wydawniczy: Pomiędzy tom 1
wydawnictwo: Jaguar
data wydania: 21 września 2011
liczba stron: 404
cena: 39,90 zł
słowa kluczowe: dusza, miłość, wieczność
kategoria: fantastyka, młodzieżowe

Moja ocena: 7/10




Amelia nie żyje, krąży samotnie po świecie żywych, bo nikt jej nie widzi i omijają ją jakby wiedzieli, że ona tam jest. Jest smutna, zagubiona, samotna i do tego nic nie pamięta z życia. Nie pamięta jak się nazywała, ile miała lat w chwili śmierci, ni pamięta swojej rodziny, szkoły- nic, jedyne co pamięta to to, że się utopła w rzecze od której nie może odejść. Jednak wszystko się zmienia, gdy ratuje tonącego chłopaka- Joshua. Okazuje się, że on jako jedyny widzi dziewczynę. Stopniowo zakochują się w sobie. Jednak jakie szanse ma związek żywego chłopaka i dziewczyny z zaświatów? Dlaczego Joshua widzi Amelię? Czy tylko on jest do tego zdolny?



Cytaty:
„Godziny mogą ciągnąć się niczym lata, kiedy się na coś czeka niecierpliwie. Zwłaszcza na coś, czego się jednocześnie pragnie i bardzo obawia.”

„Jestem tak realna, jak tylko duch być potrafi”

„Dziękuję wam drogie koszmary – pomyślałam ponuro – za to, że nieustannie dostarczacie mi rozrywki.”

„Mój humor się popsuł. Nie. Słowo „popsuł” jest zbyt słabe. W tej sytuacji lepiej byłoby powiedzieć, że rozpadłam się na kawałki.” 

„Spojrzałam na swój grób. Nawet w półmroku dostrzegłam ogromne pęknięcie na samym środku płyty. Grób mnie nie zranił, to ja zraniłam grób. Cóż, tata zawsze powtarzał, że mam twardą głowę – pomyślałam.”

„Instynkt jest dziwny - nigdy nie da się go oszukać.”

„Nie ufałam ciemności:nie wierzyłam,że jest pusta.”

„Śmierć ma swoje dobre strony” 

"Bez wahania wybrałabym życie po śmierci, skoro mogłam je spędzić razem z nim."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...