czwartek, 27 lutego 2014

Jestem jaka jestem

Jestem jaka jestem
Cecilia Galante

tłumaczenie: Natalia Mętrak
tytuł oryginału: Hershey Herself
wydawnictwo: Wydawnictwo Jaguar
data wydania: 3 lutego 2010
liczba stron: 319
kategoria: literatura młodzieżowa
cena: 29,90 zł





Hershey ma dwanaście lat i już nie ma ratunku dla jej oka, no bo które oko wyszłoby bez szwanku jeśli ktoś trafi w nie szklanką. Sprawcą tego zdarzenia jest chłopak jej mamy, u którego mieszkają. Na szczęście jej mama jakiś czas później mądrzeje i wyprowadzają się. Z racji, że nie mają pieniędzy ani nawet gdzie mieszkać, nie mają innego wyboru jak dom dla kobiet, które są ofiarami przemocy. Hershey jest ciężko, ale się nie poddaje, ma swoją przyjaciółkę, która ją wspiera. Do tego przed nimi konkurs talentów, na którym im tak zależy i do, którego tak się przygotowywały. Oczywiście zawsze pojawiają się jakieś problemy i zawsze są jacyś "wrogowie". Ale jaką tajemnicę skrywa "wróg" Hershey



Nie spodziewałam się czegoś takiego. Świetna książka, dobra na wakacje. Bardzo się wczułam w bohaterkę, bo odnalazłam w niej kilka moich cech, jednak czasami nie rozumiałam czemu robi tak a nie inaczej. Nie spodziewałam się takiego obrotu akcji. Finał może zaskoczyć wszystkich. Polecam!


O autorce:
Cecilia Galante- amerykańska autorka, ma męża i trójkę dzieci, jest nauczycielką angielskiego. Napisała również inne książki, ale z tego co mi wiadomo nie zostały one przetłumaczone na język polski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...