poniedziałek, 16 czerwca 2014

Misja Sennara

Misja Sennara
Licia Troisi


tłumaczenie: Zuzanna Umer
tytuł oryginału: La missione di Sennar


cykl: Kroniki Świata Wymurzonego tom 2
wydawnictwo: Videograf II
data wydania: 9 marca 2010
liczba stron: 360
kategoria: fantasy
cena: 33,50 zł





Nihal kontynuuje swoje szkolenie się na wojownika, będzie ona pierwszą w historii kobietą, która bierze udział w bitwach. Musi się jednak nauczyć samokontroli i tego żeby podczas walki nie kierować się nienawiścią i chęcią mordu. W tym samym czasie Sennar dostaje misje żeby przekonać jak największą ilość mieszkańców Świata Zanurzonego do wzięcia udziału w bitwie przeciw Tytanowi. Jak mu się to uda? Jakie trudości napodka? I jak Nihal poradzi sobie jako wojowniczka i Jeździec Smoka?





Druga część z trylogii Kronik Świata Wynurzonego moim zdaniem nie jest tak dobra jak pierwsza, co nie zmienia faktu, że i tak jest świetna. Zdarzały się momenty gdzie Sennar irytował mnie swoim zachowaniem. Jednak na pocieszenie nie brakowało tam scen walki lub treningów Nihal. Bardzo lubię ją i Ida, każde z nich jest na swój sposób inne. 






Wszystkie części KRONIK Świata Wynurzonego:
1. Nihal z Krainy Wiatru
2. Misja Sennara
3. Talizman mocy


Wszystkie części WOJEN Świata Wynurzonego:
1. Sekta zabójców
2. Dwie wojowniczki
3. Nowe królestwo

Wszystkie części LEGEND Świata Wynurzonego:
1. Przeznaczenie Adhary
2. Córka krwi
3. Ostatni bohaterowie


Cytaty:
"Życie jest tylko jedno i jest krótkie. Nie ma sensu marnować go dla innych. Ja robię tylko to, na co mam ochotę. Pragnę radości, bólu, namiętności, rozpaczy... wszystkiego. Bo kiedy śmierć mnie ze sobą zabierze, wszystkim, co mi pozostanie, będzie życie, które przeżyłam."

"- Dwa skrzydła smoka, po jednym na każde ramię. Złożone.
- Dlaczego złożone?
- Bo kiedy nadejdzie odpowiedni moment, rozłożę je na wietrze i odlecę."

"Nigdy nie spłacę mojego długu w obec życia. jednak mam czelność wierzyć, że nawet to niewiele co robię, to już jest coś."

"- Przysięgam, że poświęcę swoje życie sprawie pokoju. Przysięgam, że oddam swój miecz w służbie sprawiedliwości. przysięgam, że do śmierci bronić będę wolnych krain. Niech krew w moich żyłach zaschnie, a nić mojego życia zerwie się, niczym złamię moją przysięgę."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...