piątek, 21 marca 2014

Aura

Aura
Alyson Noël


tłumaczenie: Jaszczurowska Maria
tytuł oryginału: Radiance
seria/cykl wydawniczy: Riley Bloom tom 1
wydawnictwo: Dolnośląskie
data wydania: 15 czerwca 2011
liczba stron: 192
kategoria: fantastyka, science fiction

cena: 25 zł




Riley Bloom, jej rodzice i ukochany pies-Maślanka zginęli w wypadku samochodowym. Teraz jest już po drugiej stronie mostu. W "życie" po tej stronie mostu wprowadza ją Bodhi. Po kolei tłumaczy jej jak zająć czas i, że tu nie jest tak nudno jak by się mogło wydawać. Wręcz przeciwnie, ręce mają pełne roboty. Muszą przekonać i pomóc przejść duszom na drugą stronę. Jedną z takich dusz jest Promienisty Chłopiec, którego wielu Łowców Dusz próbowało przeprowadzić na drugą stronę, bez skutku. Czy to możliwe żeby Riley się to udało?



Książka mnie nie zachwyciła, ale zaciekawiła na tyle by zachęcić do przeczytania następnej części. Nie spodziewałam się po niej niczego wielkiego i miałam rację. Fajny pomysł autorki, jednak moim zdaniem za mało się tam dzieje i do tego jeśli coś się dzieje to w zabójczym tempie.
Autorka "Aury" stworzyła też drugą serię książek, która jest związana z tą, opowiada ona o Ever, starszej siostrze Riley, której cudem udało się przeżyć wypadek. 

Cytaty:
„Czasami trzeba działać samodzielnie. Czasami trzeba zrobić to, co w głębi duszy uważamy za słuszne.”

„Moje miejsce już ustalono, czy mi się to podobało, czy nie.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...