sobota, 6 września 2014

Stosik 2.

Eksperyment ze stosikiem wyszedł pozytywnie, tak więc będę teraz (mniej więcej :p) co miesiąc dodawać stosiki. Tak więc, oto moje plany książkowe na wrzesień:


Od góry:
1. Rebeliant - Marie Lu
2. Płomień anioła - L. A. Weatherly
3. Więzień labiryntu - James Dashner
4. Jeśli zostanę - Gayle Forman (na razie nie mam w wersji papierowej)

Wiem, że trochę tego mało, ale zaczyna się szkoła i będę mieć znacznie mniej czasu na czytanie :(
Choć mam nadzieję, że jednak uda mi się w tym miesiącu zacząć kolejną część Legend albo PLL albo Więźnia Labiryntu.

5 komentarzy:

  1. Najchętniej przeczytałabym Płomień anioła i Jeśli zostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie "Więzień labiryntu". Którą część PLL czytasz? Ja wczoraj zaczęłam 10:)

    Ps. Wyłącz sobie weryfikację obrazkową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więzień Labiryntu, długo czekał na mnie na półce, za co jestem trochę na siebie zła, bo mam wrażenie, że ta książka mnie nie zawiedzie.
    Jeśli chodzi o Płomień Anioła to przyjaciółka mi mówiła, że jest słabe, ale staram się nie nastawiać negatywnie, zwłaszcza, że pierwsza część mi się podobała i długo miałam nadzieję na to, że zostanie przetłumaczona na j. polski.
    Jeśłi zostanę właśnie kończę, bardzo szybko się czyta, i chyba jeszcze przed premierą filmu zamieszcze posta o książce.
    I kończe szóstą część pll, choć trochę mnie przeraża fakt, że w listopadzie ma wyjść czternasta część. Ciekawa jestem na ilu częściach się skończy ta seria.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...