niedziela, 10 sierpnia 2014

Stosik 1.

Na wielu blogach widziałam tzw. stosiki. Polega to na tym, że daje się zdjęcie książek, które ma się zamiar przeczytać w danym miesiącu.
Nie jestem pewna czy to się sprawdzi, czy to kogoś w ogóle interesuje, ale można spróbować. Tak więc dodaję mój pierwszy (i mam nadzieję, że nie ostatni) stosik. :D


Od góry:
"Starcie Królów" - George R. R. Martin
"Pretty Little Liars. Doskonałe" - Sara Shepard
"PLL. Niewiarygodne" - Sara Shepard
"PLL. Zepsute" - Sara Shepard
"PLL. Zabójcze" - Sara Shepard

2 komentarze:

  1. PLL są genialne! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie :D
    Jak do tej pory przeczytałam dwie części i podobały mi się, jednak były trochę za krótkie, ake czyta się szybko i przyjemnie, a to chyba najważniesze :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...