czwartek, 2 kwietnia 2015

Stosik 6.

Wiem, wiem, trochę się spóźniłam, za co przepraszam, ale następny stosik bardzo prawdopodobnie pojawi się z jeszcze większym opóźnieniem, gdyż teraz czytanie schodzi na dalszy plan. Ostatnio często nie mam na to czasu, poza tym znalazłam kilka blogów i opowiadań (na wattpadzie, który polecam, i choć nie ma tam wielu książek, braki są uzupełniane z upływem czasu :), więc radzę się nie zniechęcać od razu), wiele z nich jest naprawdę dobrze i ciekawie pisana, przez co nie mogę ich tak nagle urwać i zabrać się za coś innego. 
Ufff, a teraz koniec wstępu i oto nieco skromny stosik:




1. "Eleonora i Park"-Rainbow Rowell
2. "Wybraniec"-Marie Lu
3. "Kroniki Bane'a. Co naprawdę wydarzyło się w Peru?"-Cassandra Clare (ebook)




3 komentarze:

  1. Też kupiłam Eleonore i Parka. Zobaczymy czy zachwyci mnie tak samo jak zagranicznych czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko chciałabym przeczytać, a szczególnie Kroniki Bane'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kroniki długo wyczekiwałam i ciesze się, że nareszcie będę miała okazję je przeczytać, podobnie z drugą częcią tryligii Marie Lu, po prostu często coś wpadało przed nią. A co do "Eleonory i Parka" jestem ciekawa czy spełni moje oczekiwania, ale nazwisko pana Greena na okładce jest dość zachęcające ;).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...