sobota, 20 grudnia 2014

Nie wyrobiłam się :/

Przepraszam Was za to, że ostatnio jestem tak mało aktywna na blogu, ale nie miałam zupełnie czasu. W ciągu miesiąca nawet nie zaczęłam ani jednej książki z ostatniego stosiku, tak więc najwcześniej kolejnego stosiku można się spodziewać w styczniu. Jeszcze raz Was za to przepraszam. :)




A dodatkowo dodaję zdjęcie moich mikołajkowych nabytków :D


Od góry:
1. "Przebudzenie" - S. King
2. "Martwa strefa" - S. King
3. "Złodziejka książek" - M. Zusak

Tak więc tegoroczne Mikołajki uważam za udane. xD

3 komentarze:

  1. Ja też ostatnio nie mogę ruszyć z czytaniem, ale przez święta można nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo na to liczę, ale niestety zdaję sobie sprawę, że nie będę mogła cały czas siedzieć przed książkami. Niemniej jednak postaram się wykorzystać dodatkowy wolny czas :)

      Usuń
  2. "Złodziejka książek"! Jedna z moich ulubionych i najbardziej docenianych, polecam zacząć jak najszybciej. :D Życzę więcej czasu na czytanie, każdemu się on przyda. :)

    Zapraszam do siebie w solnej chwili. :) - http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...