środa, 17 czerwca 2015

Stosik 8.

W poprzednim stosiku pisałam, że może się powtórzyć niejednokrotnie sytuacja, że nie będzie zdjęcia stosiku z racji, że tych książek nie mam w wersji papierowej. I tym razem też tak będzie, jeszcze zobaczymy jak następnym razem, ale myślę, że z racji, zę to będą wakacje, a branie na wyjazdy książek papierowych wiąże się z wieloma niekorzyściami (zajmuje więcej miejsca, jest cięższa itp.), tak więc za miesiąc pewnie też tak będzie. A nie przeciągając już dłużej, oto one:


1. "Pretty Little Liars. Bez serca" - Sara Shepard
2. "Bez mojej zgody" - Jodi Picoult
3. "Rywalki" - Kiera Cass



Co do (serialu) PLL na razie skończyłam pierwszy sezon i chyba chwilę poczekam zanim przejdę do następnego, bo akcja w serialu jest bardziej "rozrzucona". Przeczytam kilka następnych tomów zanim wrócę do oglądania :). 
Ale jak do tej pory mogę stwierdzić, że podoba mi się, mimo że różni się od książki bardziej niż na początku przypuszczałam.


GoT
Ostatni odcinek 5. sezonu przyniósł wiele ofiar i pozostawił z wieloma pytaniami, na które miłośnicy serialu będą musieli czekać kolejny rok. Ja również straciłam tam (przynajmniej) jednego z moich ulubieńców - Jona Snowa. 



The originals

Serial, który pokochałam od razu i cieszę się, że ma znacznie więcej odcinków i nie trzeba tak długo na niego czekać jak na kolejny sezon Gry o Tron. Ale mimo że premiery ostatniego odcinka drugiego sezonu minął dopiero nieco ponad miesiąc, już za nim tęsknie i wspominając go przy oglądaniu ulubionych odcinków. Tak więc czekam z niecierpliwością ;D. 

2 komentarze:

  1. Będę musiała w końcu przeczytać rywalki, wydaje się być ciekawą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...