poniedziałek, 11 maja 2015

Stosik 7. i kilka słów

Witam wszystkich! Tym razem nie dodam zdjęcia stosika, bo wszysktie książki mam dostępne dzięki aplikacji, o której poprzednio wspominałam. Bardzo prawdopodobne jest, że będzie to miało miejsce częściej.


1. "Wróć, jeśli pamiętasz" - Gayle Forman
2. "Black Ice" - Becca Fitzpatrick
3. "Papierowe miasta" - John Green
Na razie jest tego niewiele, ale mam jeszcze kilka zaczętych książek, które mam nadzięję w międzyczasie troche nadrobić ;D.


Dodam jeszcze tylko, że niedawno zaczęłam oglągać serial PLL (na razie skończyłam 3. odcinek) i póki co nieco różni się od książki. Aktorki grające Spencer i Emily zupełnie mi nie pasują. Jest tam również wielu aktorów drugoplanowych i epizodycznych, którzy moim zdaniem nie wcielają się dobrze w postać, którą grają, dużo pod tym względem mam do zarzucenia aktorkę grającą Jennę.
Stevena Kruegera kojarzę przede wszyskim z Joshem, którego grał (i gra) w serialu The Originals, który przy okazji gorąco polecam xD.
Poza tym, coś mi się wydaje, że jeśli chcę ten serial oglądać w jednym ciągu, bez spoilerów książki, będę musiała szybko do nich wrócić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...